La Roda d'aromes - Rueda de aromas - Aroma wheel






La Roda d'aromes - Rueda de aromas - Aroma wheel


El meu afany per els esquemes i resums fa que m'agradi molt col·leccionar rodes d'aromes. Una roda d'aromes no és més que un diagrama de les diferents aromes que podem trobar en un vi, classificades per famílies.


Aquest cap de setmana m'he dedicat a remenar al traster i he recuperat per mi i per a vosaltres els apunts de l'assignatura Anàlisi sensorial.

Recordo perfectament que el primer dia ens va comentar el professor: "després d'estudiar aquesta assignatura, us canviarà la vida". I va ser cert, vaig prendre més consciència dels meus sentits, i puc dir sense exagerar, que gràcies al que vaig aprendre, i a la curiositat que se'm va despertar, gaudeixo molt més de la vida.

aromes a CUPATGES

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 

123Vins Design by Insight © 2009